A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Маморницька Вама гімназія Острицької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області

Самоаналіз роботи учнівського самоврядування

 

     Виконуючи свої завдання  учнівське самоврядування Маморницької Вама гімназї орієнтуються на Закони України «Про освіту», «Про охорону дитинства”, «Концепцію виховання дітей та молоді”, «Концепцію громадянського виховання”, «Національну доктрину розвитку освіти”, «Конвенцію про права дитини”,  «Декларацію прав дитини”  та нормативно – правові акти, документи  Міністерства освіти .                       

  Проблема над якою  працювала учнівське самоврядування у 2020-2021 н. р. була «Формування і розвиток високоінтелектуальної свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкретного вибору свого місця в житті» і була спланована та спрямована на досягнення головної мети – формування та розвиток соціально-зрілої, творчої особистості – громадянина України.                                    Виконання завдань і реалізація основних принципів виховної роботи протягом навчального року здійснювалися за основними напрямками:                                                                                                                                                                                              - ціннісне ставлення до ціннісне ставлення до себе;                                                                                                                                                - ціннісне ставлення до ціннісне ставлення до сім і, родини, людей                      - ціннісне ставлення до ціннісне ставлення до праці                                     =ціннісне ставлення до ціннісне ставлення до природи

-ціннісне ставлення до ціннісне ставлення до культури та мистецтва

- ціннісне ставлення до ціннісне ставлення до суспільства і держави

    Робота самоврядування була спрямована на вирішення таких завдань: створення умов для розумового, духовного, морального, фізичного розвитку учнів;                        

-турбота про здоров'я учнів, пропаганда здорового способу життя;                                      -естетичне, екологічне та трудове виховання як одна з складових підготовки учнів до дорослого життя;                                                                                                                             - продовження сумісної роботи психолого-педагогічної служби з педагогами, учнями, батьками;      

- виховання громадсько-патріотичних якостей завдяки продовженню краєзнавчої та воєнно-патріотичної роботи.                                                                                                                               

Ціннісне ставлення до суспільства і держави у 2020-2021  навчальному році реалізовувалося через проведення таких заходів, як Шевченківські дні, виховні справи за темами: «Вивчаємо Конституцію України» (7-9 класи), «Батьківщина в нас одна» (6-8 класи), «Ми діти твої, Україно!» (4-5 класи), «Ми маленькі українці» (1-3 класи); “Діти єднають Україну” (5-9 класи) Були проведені бесіди, виховні справи, підготовлені презентації. були проведені конкурси рефератів .

Одним з аспектів ціннісного ставлення до суспільства і держави є прищеплен-ня учням гордості за свою Батьківщину, любові до рідного краю, його традицій. Реалізація даного аспекту у 2020-20201н.р. здійснювалась через проведення різноманітних екскурсій.                                                                

    У рамках ціннісного ставлення  до праці  відбулись трудові екологічні десанти з покращання та благоустрою прилеглої до школи території,  місячники з благоустрою. відбулася закладка нових клумб на території школи..                                                                   

Відбулися виховні справи за темами «Екологічні проблеми сучасного людства», «Червона книга Землі».                                                                                                                    

Ціннісне ставлення до ціннісне ставлення до себе та                                                                                                                 формування основ здорового способу життя здійснювалося через проведення різноманітних шкільних спортивних змагань, акції «Молодь проти наркоманії і СНІДу», відбулися тематичні бесіди, конкурс плакатів «Скажемо тютюнопалінню – ні!», спортивні змагання «Веселі старти». Традиційно пройшли Дні здоров’я у вересні та травні  минулого навчального року.  В школі проводились профілактичні заходи, спрямовані на попередження алкоголізму, наркоманії серед неповнолітніх.  

За місцем проживання учнів проводилась інформаційно-освітня робота:

- тематичні батьківські збори щодо питання негативних та шкідливих   

  звичок у дітей;

- відвідування сімей, де батьки зловживають спиртними напоями;

- відвідування сімей учнів за місцем проживання з метою обстеження  

   умов їх проживання, сімейного виховання;

- видання буклетів «Здоровий спосіб життя». 

Ціннісне ставлення до сім і, родини, людей реалізовувалося через проведення Всеукраїнського тижня права у грудні, місячників боротьби з наркоманією, алкоголізмом, тютюнопалінням, тижня історії та правознавства, конкурсу плакатів та малюнків „Права очима дітей", батьківських зборів, лекцій для батьків, тематичних виховних справ.

      Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, обстежують умови проживання дітей в сім’ї, вивчають характер та  прояви особистості учнів, здійснюють всю виховану роботу з дітьми девіантної поведінки, зустрічаються з учнями та іх батьками за місцем проживання, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та в школі.

Ціннісне ставлення до культури та мистецтва реалізувавли проведенням таких заходів: свято Першого дзвоника, День Учителя, Свято Букваря, Новорічні свята, «Ідеальна пара» на День Святого Валентина (8-9 класи), свято Великодня, свято Останнього дзвоника,  конкурс малюнків на асфальті на День захисту дітей, фестиваль «Буковинські пересмішники», а також в участі школи в різноманітних  районних та обласних конкурсах і святах.

   Проблема над якою буде працювати самоврядування у 2021-2022 н. р. «Розвиток учнівської молоді як фахівця і особистості, розвиток здібностей, талантів, інтелектуальності».

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора